Bu Blogda Ara

22 Mayıs 2007 Salı


ÖĞRENCİLERİMDEN ANNELERİNE: İNCİLER

Öğrencilerimden annelerine:inciler,(bu arada söyleyeyim henüz ilköğretim üçüncü sınıflar):

Merve’nin incisi:

Ben aslında annemde kötü duygularda bulunmak istemiyorum.Hatta annem bana kötü de davranmaz.Onunla iyi geçiniyorum.Annemsiz ben hiç yaşayamam.O bana ödevlerimde hep yardımcı olur.O yüzden onunla hep güzel günler geçiririm.
Bir anım:
Bir gün annem yemek yapıyordu.Yemeğin tadına baktım.Annem kızmadı:’yavrum ,sabır et’,dedi.Bana çok iyi baktı,gülümsedi.Ablamlara ve kardeşime çok iyi davranıyor.Annemin bana iyi davrandığını biliyorum.O beni ve kardeşlerimi kaybetmemek içinbizi hep uyarıp duruyor.Annemi çok seviyorum.’ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNECİĞİM!...

Güllizar’ın incisi:

Canım anneciğim,seni çok seviyorum.Sen bazen beni döversin,bazen de seversin.olsun,ben yine de sen beni dövsen de çok seviyorum.Seni elimden geldiği kadar hiç üzmeyeceğim.Anneler günü yaklaşıyor.Sana bir eşarp alacağım.Umarım hediyemi çok beğenirsin,beğeneceğinden eminim.Sana her zaman sevgimi göstereceğim,seni hep seveceğim.Anne sen üzülünce,ben de üzülüyorum.Sen ağlayınca ben de ağlıyorum.Yani sana sevgimi gösteriyorum.Sana bazen şiir yazıyorum,çiçek toplayıp seni mutlu ediyorum,senin mutlu olmanı istiyorum.Sen gece yanımda olmayınca çok korkuyorum.Anne ,ben hep senin kalbini kazanmak istiyorum.Seni üzdüğüm zaman da, seni çok seviyorum…

Bu da başka Merve’nin incisi:

Anneciğim, bazen seni kırabiliyorum.Ama bunlar için senden özür diliyorum.Sen benim çiçeğimsin…Kalbimdeki kişi sen’sin.Anne ben seni çok seviyorum ve sayıyorum.Bazan sana yalan söyleyebiliyorum ,bunu itiraf ediyorum ama yine de seni çok seviyorum..
Benim annem,yalan söylemez,tertipli,düzenli,haksızlık yapmayan bir kişidir ve terbiyelidir…Anneciğim ,ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN!

Selahattin’in incisi:

Anneciğim,sana kötülük yaptığım için özür dilerim ve bidandaha yapmam.N’olur beni affet,.Artık sana karşılık vermeyeceğim,karşı gelmeyeceğim.Beni affeder misin?
KÖTÜLÜĞÜM:
Sana neden kötülük yapıyorum?İnan ki ben de bilmiyorum ve bunu da anlamış değilim.Bana zaman verirsen, sana açıklayabilirim.?O zaman beni affeder misin?
NEDEN
Çünkü kardeşim bazı konularda beni suçluyor.Kardeşime kızmıyor,bana kızıyor.Ben de onun için anneme karşı geliyorum.Anne,bunun için senden cezanı bekliyorum.Hep beni suçlamazsanız ben de sana karşı gelmem.
BU YANLIŞIMI AFFEDER MİSİN?

Büyüklerin söyleyemediklerinden inciler okudunuz.İnanın hiç bir cümlesini değiştirmedim.Bu defa benden yorum yok, yorumu size kalsın…
ferkul
13.Mayıs 2007











Hiç yorum yok: