Bu Blogda Ara

28 Ağustos 2009 Cuma

Yüreğimden tut beni


Yapma...

Bana bunu yapma
Gözlerini koyup gözlerimin üstünde
Bırakıp gitme beni
Ellerim dizlerimde
Baş parmağım üşüyor
Avuçlarım yanıyor
Sensizlik bir deniz sancısı
Sensizlik bir çetrefilli yol
Bütün sokaklar sana benziyor
Bütün çocuklar bana
Köşe başlarında yalnızlığım
Sen gittikçe uzuyor...
Yüreğimde büyüyor çiçeklerin
Yüreğimden tut beni
Sakın bırakma ,
Ne olur!...


Bana bunu yapma
Hasret kokarken benliğim
Ne işe yarar şairliğim!..
Bırakma ellerimi
Bırakıp gitme seni!...
Gözlerimde bir ayrılık acısı
Yüreğimde bir yangın...
Perişanım, darmadağın...
Bana bunu yapma
Yapma bunu
Bırakma ellerimi!..


Gitme!....
Akşamlarım doğum sancısı
Düşlerimde bir çocuk ağlıyor
Susturamıyorum sesini
Çığlığı evreni sarsıyor...
Yokluğun bir deprem,
Her günüm cehennem
Ve her şey bu kadar zorken
Ve sen bu kadar büyümüşken
Korkuyorum sensizlikten...
Yüreğinle tut ellerimi
Beni unutma!
Yapma bana bunu
Bana bunu yapma!
Koyup gitme beni
Nolur!...


ferkul

25ağustos2009
03.00

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yüreği olan için; yüreğinden tutulmak veya yürğinden tutmak...Sorunda çözümde yürekte olanda, yürekli olanda. Yüregine sağlık.

kelebek dedi ki...

eline yüreğine sağlık çok ama çok güzel.yüreğimden tut beni varmı artık yüreğinden tutabilen tutma cesareti gösterebilen