Bu Blogda Ara

27 Nisan 2019 Cumartesi

KALEM TAKTIM KANATLARIMA...



KALEM TAKTIM KANATLARIMA...

Yediği acıdan gözleri yaşarmış, midesine kramlar giren, yine de ağlayıp sızlamayan ellisinde bir çocuğum.

Vurgun yemiş, sırtlan kapmış güvercinlerimi.

Ahd ettim, and içtim güzel günlere dair vazgeçmeyişlerin türküsüne. Nakarat oldu dilim, söylenmeyen sözlere. Sabır denilen gergefe nakışlar işledim her bir renge bin bir anlam yükleyerek. Fısıldamadım bile kimseye , dokunmasınlar diye düşlerime. Suskunlukları süsledim şiirlerle. 

Kafesteki kuşa uçmak sorulur mu ?

Sayısız mevsim sonlarında avuttum ruhumu dünden kalan yarınlar yeminine. Çok da fazla dürüst değildi gün doğuşları, güneşe ve aya saklanmıştı her bir hayal kırığı. Çok da fazla değildi masumiyeti denizlerin dalgakıran sandallara. Çok da fazla kolay değildi yaşamak bunca kurtlar sofrasında.

Bulutlardan seçilir mi gün sarısı?
Güneşe bakabilir misin bir gözün kamaşmışsa?



Bana söylemiş, yine de ben, inanmışım. En çok da kendi yalanlarımmış oysa kandığım.
Yine de umuda kanat çırpar kuşlarım.



Gülümseyen yarınlara talibim.


.

ferkul

30 mart2019
18.57

Hiç yorum yok: