Bu Blogda Ara

7 Mayıs 2022 Cumartesi

Artık...

 


Artık


Sevmeyeni sevmiyorum. Gelmeyene gitmiyorum. Huzur bulmadığım yerden, nefes alamadığım ortamdan, yüzümü ve gözümü gülümsetmeyen herşeyden, uzak duruyorum. Merhâmet etmeyenle, kadir kıymet bilmeyenden, bir teşekkürü zûl görenden, dilinden ve gönlünden geçeni yumuşatarak söylemeyenden, art niyetiyle ruh karartanlardan , şefkâtten ve hoşgörüden nasibi olmayandan, zulûmden ve kötülükten beslenenden, sevmeyi ve sevilmeyi yaşamında şiar edinmemiş , 

  Herkesten, uzak duruyorum.


İnce bir gül dalıymışçasına, koparmaktan ve dokunmaktan korkarak, incitmekten imtinâ eden , dili ve gönlü bir, ruhu aynaya yansır gibi yüzüne ve sözüne aksetmiş, gözbebeklerinde yüz izimi görebildiğim, sevmekten ve sevilmekten başka niyet taşımayan, elimden ve gönlümden tutup da bir daha bırakmayan, pişmanlığı ve nedâmeti, hoşgörüyü yaşatmayan, almadan vermeyi bilen,

  ''sen " ile "ben_den kurtulmuş , 

"biz " olmayı , "bir" olmayı başarabilmiş,    

  Herkesi kucaklıyorum.


O yüzden yalnızım....🙂


................................................


ferkul


7 mayıs 2022

14.27




Hiç yorum yok: