Bu Blogda Ara

26 Şubat 2008 Salı

KAR SESİ


Kar yağıyor, kar yağıyor!

Erciyesin yamacına, ağrı daği eteğine, hasan dağı tepesine, torosların yüreğine, bolu dağı yükseğine, kar yağıyor!... Sen ne dersen de dostum, kar seni de örtüyor... Yeryüzünü ak bir bulut alıyor. Yumuşak, beyaz bir sayfa toprağı kapatıyor. Çirkin, kötü, ne varsa karla örtülüyor, günahlar temizleniyor, kar yağıyor dünyaya, kar yağıyor!

Sıcak, soğuk dinlemeden her ilde, zengin, fakir demeden, villa, virane görmeden, gökyüzünden, yer yüzüne lapa lapa kar iniyor. Yokuşlardan aşağıya, tepelerden ovalara, çocuklar kızak kayıyor, sevinçlerini gör dostum, mutlulukları kardan kayıyor, seslerini duyuyorum, kar yağıyor, kar yağıyor!...

Ellerime, gözlerime, yorgun düşmüş yüreğime, yalnızlığın orta yerine, kar yağıyor, kar yağıyor!.. Doğu_ batı, kuzey _güney her yerde kar yağıyor. Penceremden görüyorum, ucu bucağı görünmüyor, sesini dinliyorum, kar sesi haykırıyor, kar yağıyor...

Kar yağıyor, kar yağıyor!...

ferkul
21 şubat 2008

Hiç yorum yok: