Bu Blogda Ara

3 Şubat 2008 Pazar

buradayım, şükür


Nereden başlasam nasıl yazsam,
Hangi kelimelere sığdırsam hangi harflerde okutsam
Yaşadığımı
Tarifi zor, yazması güç, okuması anlaşılmaz
Bir nokta bu.

Küçük bir nokta, büyük bir virgül
Çok fazla soru işaretleri içinde yaşamımız,
Sadece bir ana bağlı ,küçük, bir anda bitiveren
Bir masal, bir varmış, bir yokmuş...

Şimdi varım, yüce Allahım belki bir şans daha tanıdı yenidenliğe başlamam için, herkes için, sizler için, kendim için.

Herkesin gideceği yere gidip dönmek de varmış, gittim döndüm, geldim gördüm, gerçek dostlar kötü günde varmış, felaketlerde yaşarmış. anladım...
ferkul
2şubat 2008

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.Verilmiş sadakanız varmış.
Yazmaya devam..

gül dedi ki...

Çok şükür,baya olmuş ama yinede çok çok geçmiş olsun ferkul, Allah bir daha böyle kaza bela göstermesin inşallah,"kimselere"de.Allah'a emanet olun.