Bu Blogda Ara

28 Ocak 2008 Pazartesi

yaşamayabileydim





adım adım,

odaları dolaştım,

çok gezdim, çok yoruldum

siyahtı, kurşun gibi

belki kalemdi

belki silgi

silgi olsa silinirdi
yok, silgi değildi.

hesabını bileydim

çözer miydim ki!..

hep saydım;

bir iki, bir, iki

üçe geçemedi ritmik saymalarım

bir iki, bir iki,
bit _miyor ki

sonsuz benim rakamlarım,

yazdım ,yazdım

hep bir iki, bir iki


küçüktüm,
boş bir sayfa açtım kendime
bir kare çizdim,
güzeldi, içi boştu,
vazgeçtim,
üçgene çevirdim yüzümü
üçgenin kenarları da
bir iki, bir iki,
üçe dönmüyor ki
bir türlü
benim sayfam dolmuyor ki!..

gençtim
yeni bir sayfa çıktı önüme
güzeldi
hem de büyük,
kalemim sığmadı içine
bir altıgen çizdim,
kırmızı köşegenler
bir kız koydum sarı saçlı
bakışı maviydi
baktım sığmadı içine
bir beden büyük geldi
zaten biraz şişman mıydı, neydi
silgiye yenildi...

zamanı geldi, çizmeliydim
kimbilir
belki şarkı da söylerdim
bir dikdörtgen,
bir daire
ne şarkıya benzedi
ne yolu geçti sevgiden
bir çizgi çektim
silindi


şimdi rakamlar geçiyor önümden
bir iki
bir iki, bir iki...
sevmedim zaten hiç matematiği
çıkamadım işin içinden

çözülmüyor bu denklem,

sonu gelmiyor ki

hep bir iki, bir iki,

yaşamayı bileydim

üçe geçebilir miydim ki!...

rakamsız

çizgisiz

kalemsiz
yaşayabirmiydim ki!...

ferkul 27 ocak 2008..01.45

1 yorum:

Adsız dedi ki...

siirimsi 29 ocak 2008 de kaza yaptı. geçmiş olsun ... canım ablam.. seni çok seviyorum...