Bu Blogda Ara

25 Ağustos 2008 Pazartesi

Antalya'da bir ferkul

Antalya izlenimlerim, ve çektiğim resimlerle,
ferkul gözüyle ANTALYA
antalya resimleri

Dün Antalya'daydım... Küçük, günü birlik kendim için bir teselli armağanı verdim bana, yaz bitmeden bir kez olsun denizi görmek, onunla konuşmak, düşüncelerimi denize dökmek istedim... Çok sık değil, yılda bir kez de olsa bunu yapmak beni rahatlatır... Deniz kenarında yaşayan insanları kıskanmışımdır hep, değerini bilmedikleri için, veya farkında olamadıkları için bu güzelliğin, denizin ruha yansımasının etkisini farkedemedikleri halde bir de orada yaşayabildikleri için... Aslında kıskanç bir insan değilim ama, özellikle Antalyada yaşayanları kıskanıyorum....



Girişi tamamen değişmiş , metro inşaatıyla yollar birbirine girmiş olsa da ben kokusunu aldım denizin ve yolumu buldum... Tophane parkında uzun bir süre oturdum , gözlerimi ve ruhumu dinlendirdiğimi sanıyorum... Sıcağı söylememe gerek yok, oldukça ve haddinden fazla sıcaktı... Bir ara yan masada oturan bir bey gözüme çarptı, sıcakta yanına havlu almış, vücudundaki bütün görünen yerleri şapır şapır dökülen terlerini siliyordu, havluyla!!!... ))) Bütün güzel şeylerde olduğu gibi Antalya’nın da tek kusuru sıcağı, değerini bilenler katlanıyor olmalı, veya bir şekilde sıcakta yaşamanın yolunu bulmuşlar...

İSKELE RESİMLERİ

Antalya, Antalya!... Ne güzel şehir!... Ne yaşanılası şehir!... Ne büyülü şehir!... İnsanlarının hiç biri yerli değil, turistiyle, yurt içinden gelen ve gideniyle birlik içinde, kapkaçtır, yolda birbirine saygısızlıktır, hiçbiri olmadan,kalabalığıyla , deniziyle iç içe ne güzel şehir!...

antalya caddelerinden bir görünüm ANTALYA CADDESİNDE YÜRÜYEN İNSAN RESİMLER

Köpük köpük deniz aşkım!... Sesiyle, dalgasıyla, büyüsüyle alıp götüren bu deniz, işte şu an sadece benim...

köpük köpük deniz aşkım

Bu da sandal sefasından bir görünüm... Şansımdan hava bozdu, bir rüzgar bütün sıcağı aldı, götürdü, terle boğuşmadan kendime ve denize kaldım...

Bu arada küçük bir yaramazlık da yaptım, niyetim kötü değildi tabii, sadece bu güzelliği görmenizi istedim... Denizle birlikte dünyayı unutmuş aşıkları da çektim.... Hani bir roman vardı, İtalyada aşk başkadır, okumuştum bir süre önce... Bence öyle söylememeli, sanırım Antalya'da aşk başkadır..))

antalyada aşıklar

Sadece deniz değil tabii, cicili bicili çarşısısında eski Türk geleneklerini yansıtan kıyafetler, mavi boncuklar, terliklerle yurt içi ve yurt dışı turizmine de en büyük katkısı olan şehirlerimizden biri ANTALYA!...

MAVİ BONCUK KİMDEYSE ESKİ TÜRK GELENEKLERİNE GÖRE TERLİKLER

EŞARP VE TÜRBAN RESİMLERİ ANTALYA ÇARŞILARI RENGARENK

Aslında insanların , sorunlar, koşuşturtma hayatı, başkaları için yaşamalar arasında kendisine arada bir de böyle birkaç saat ayırması herkes için ve kendi mutlulukları için gerekli..

DENİZ VE AKŞAM İŞTE ORASI, ANTALYA

Bence hala ben Antalya'yı görmedim, diyorsanız mutlaka kendinize bir iyilik yapın ve Antalya'ya gidin... Eğer ki Antalya'dayım, bu güzellikleri sizin kadar hissedemedim diyorsanız gözünüzü ve ruhunuzu denize vererek uzun uzun ona bakın, siz onunla konuşmasanız da o size mutlaka bir şeyler söyleyecektir...

Hiç yorum yok: