Bu Blogda Ara

21 Eylül 2008 Pazar

turkcell ve mobil oyuncu tuzakları




ŞİKAYETİM VAR


Turkcelle ve Mobil oyuncu denilen bir anlaşmalı servisle başım dertte... Yazın temmuz ayında yüklediğim 250 konturun 230 unu yedi bitirdi...Tabii bu arada beni de )... Hiçbir üyeliğim olmadığı halde telefonumun yeni olması dolayısıyla bir tek tuşa dokunmamla oyun indirilmiş gibi... Konturların hızla eridiğini görünce her ikisini de aradığım halde bir çözüm bulunamadı.. Üstüne ertesi gün bir başka oyun indirdiniz, bu yüzden üç günde bir şu kadar kontur hesabınızdan düşülecektir, diye mesaj gelmez mi?...

Aradım, ben 40 yaşında bir insan olarak ne diye bu oyunu yükleyeyim, ayrıca böyle bir oyun telefonumda bile yok, dediysem de, oyun indirilmiş şu kadar daha borcunuz var, kontur hırsızlığına devam ettiler, üstüne üstlük zaten mağdur olan ben bu servislerde hakkımı arayacağım diye daha fazla kontur harcadım... Hak arama yolunda iyice konturzede oldum anlayacağınız...

Mobil oyuncu Türkcellin anlaşmalı olduğu servislerden biri... Turkcell tartışmasız Türkiyenin en büyük operatörlerinden biri bence...Ya da öyle sanıyordum, demek ki müşterilerini ve kazancını böyle kontur hırsızlığı yapan şirket ve servislerden karşılıyormuş...

Kontur peşinde koşacak kadar para canlısı değilim, ama insanların emeklerini ve zaten zor kazanılan paralarını ne diye türlü oyun ve bahanelerle elinden çalmaya kalkışanlara teslim etmelerine göz yumayım?... Bu konuda Turkcell ana bayiine gittim, yardım istemeye, yapılacak bir şey yok , ya konturlarınızın göz göre göre gidişine göz yumacaksınız, ya da hattınızı kapatacaksınız, dediler.. Bu gibi kontur hırsızı servisler yüzünden bir milyara kadar borçlananlar varmış, bir o kadar da mağdur olanlar...

En sonunda küstüm, küçük bir Turkcell üyesi olarak, kontur filan da almadım iki ay boyunca.. Bu ay yeniden alayım dedim, bayiiden çıkmadan 250 kontur 219 a indi, eve varıncaya kadar da 198 e.. Tabii hemen imdat demeye yeniden aradım mobil oyuncuyu... Biz sizden sadece 9 kontur aldık, Türkcelli arayın dediler..Turkceli aradım, mobil oyuncuyu arayın.. Tekrar tekrar devam etti bu aramalar, Turkcell gibi büyük bir şirketin göz göre göre bu kontur çalıcısı servislere müşterilerini mağdur etmesi çok ağrıma gitti, tabii ki boşa giden konturlarımın da hızla erimesi... En sonunda Turkcell servisinin lütfetmesi sonucu mobil oyuncunun çalması için 100 kontur mağduriyet hediyesi oldu...Sanki ben kontur dilenciyim gibi... Zaten çözüm olmayınca gelen konturlar da mobil oyuncuya geri dönecek...Yapabileceğimiz hiçbir şey yok dediler... Hala mobil oyuncudan şu kadar daha borcunuz var diye mesajlar gelmeye devam etmesi de cabası...

Teknoloji gerçekten yaşamımızda büyük kolaylık... Hele de cep telefonları hayatımızın vazgeçilmez bir parçası oldu git gide... Tabii her şeyde olduğu gibi bunu insanlardan rant elde etme fırsatı görerek, çıkar elde etmeye çalışanlar da var... Bu gibi servis ve şirketlerden korunma yolu da galiba, ya tamamen teknolojiyi kullanmamak , ya da kuzu kuzu sömürülmenizi izlemek...

ferkul

14 eylül2008

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Tcell benim de kontörlerimi yiyordu yine böyle bir olayın tıpkısının aynısını yaşadım. Baktım olmuyor hemen iptal ettim hattımı hatta bununla da kalmadım annemin de hattını iptal etmesini sağladım. Şimdi hangi arkadaşımı görsem kesinlikle Tcell alma şeklinde reklam yapıyorum. Tcell kazıkçıların en kazıkçısı ve artı en dolandırıcısı.

Arzu Pınar dedi ki...

hemen konuyla ilgili gazetelerin tüketici köşelerine ve turkcell in halkla ilişkilerin cc vererek yazı yazın, bakalım ne yapıyorlar?

glgn dedi ki...

Ferkul ,fotoğraf blogunuda,şiirimsiler'i de çok beğendim.eline sağlık..takipte olacağım...aynı dertten bende muzdarip oldum geçenlerde,200 kontör yükledim ertesi gün 6kontör kalmış,tcell i aradım.ringofon diye bir yere üyeymişim...kardeşim dedim ben 40 yaşındayım öyle şeylerle ilgim olmaz.ayrıca telefon modelim zaten fi tarihinden,Şarkı,indirmek gibi bir özelliği zaten yok..neyse ringofon da üyeliğim şöyle olmuş,bir yerde bir reklama tıklamışım,bilmem kaç 00 a msj atarsam üyeliğim iptal olurmuş.kuzu kuzu denileni yaptım..ama benim kontörler gitmeye devam ediyor.bende değiştirmeyi düşünüyorum....
konuyu görünce yazmadan edemedim:)sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım ne can sıkıcı bir durum yaaa. Haklısın valla. Ben olsam çıldırır anında hattımı kapatırdım sanırım. Sevgiyle ka canım ve kontörlü tabi :)

LoLa dedi ki...

selam
ben de bir süre bir gsm şirketinde çalıştım ve aboneler sürekli arıyorlardı "ya ben abone falan olmadım ama kontörlerim düşüyo falanca yerden oyun indirdiniz diye" şikayet ediyorlardı... tam bir düzmece yaşanıyor gecenin 3 ünde mesaj falan atıyorlar bu dolandırıcılar mesela 2 dk için de kabul etmezseniz otomatik olarak üyeliğiniz başlıcaktır gibi... yada sadece numarayı ele geçirip yapıyorlar ama bunlar gsm lerle ortak çalışıyor bence sürekli turkcell i arayıp yaygara koparın yoksa hayatta çözüm bulmazlar...

K®HAN dedi ki...

sanırım yakında numaranı değiştirmeden operatör değiştirebileceksin.

görecem ben o türkseli o zaman.

öp ulan ayağımı diycem türksele...
vodafona göz kırpacam,
aveyaya öpücük yolluycam.

birbirlerine kırdıracam onları.
yapacam.

Adsız dedi ki...

aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum çok fazla sayıda kontorum gitti mobiloyuncuya.. sikayetvar.com sitesine şikayetimi yzdım, bakalım ne olacak... bi de sms gönderip 3 günde bir 2 kontör tahsil edeceğiz demez mi... verdikleri hiç bişey de yok... hukuk ve adalet niye aciz kalıyor bu konuda anlamadım doğrusu bu kadar sıkıntı yaşayan vatandaş var olduğu halde... aksi taktirde yıllardır kullandığım hattımı iptal edip başka bir operatöre geçeceğim...

Esmer dedi ki...

Anneme bundan 2 hafta önce samsung e-250 tipi telefon aldım.Bugün ise evde oturup telefonu merakımdan karıştırırken oyunlar bölümünden rast gele birtanesine girdim ve anında bir mesaj geldi. Mesajda 'Talep ettiğiniz oyunun aktivasyon kodu şifresi:***** ve daha fazlası için samsung'a başvurun yazıyordu diğer gelen mesajda da 3 günde bir 15 kontör tahsil edilecekmiş' ve de 80 kontör gitti saniyesinde..Bu zamanda bir insan oyun için bunları yapar mı hele de olmayan bir oyun için.Artık insanlar en yakın dostunu aramaya bile korkar olduğu bu zamanda kontör gidecek diye.! Hem öyle olsa bile bizden bir onay mesajı isterlerdi ama O mesaj da yoktu.Ve tekrardan o yere girdiğim zaman iptal tuşu da yoktu yani zorla bize o işlemi gerçekleştireceksiniz ki 2 yaşındaki çocuk bile bunu yapar..sizin kaliteniz bu kadar mı yoksa amacınız insanları sömürmek mi ! Eğer bugün kendinize yapılan bu şilayetleri merak ediyorsanız goo gle yada facebookta araştırın(sizde çok iyi biliyorsunuz)..Ben iyi bir nokta bile bulamadım dolandırıcılığınızdan başka..

Peki Bana oyun indirmişsiniz diyeceksiniz o zaman söyleyin 2 saniyede oyun mu iner..ben göremedim oyun telefonda ispatlayın bana telefona indirdiğimi.Bu olayın peşini bırakmayıp yargıya da intikal ettireceğim en kısa zamanda..

Soruyorum size samsung yetkilileri bu mobiloyuna güvenip nasıl yüklersiniz telefona oyun diye..bizler sizlere güvenip samsung marka telefon alırken siz nasıl bizleri satıp da mobiloyuncu ile iş birliği yaparsınız..Kınıyorum sizi ve en yakın zamanda değiştiriyorum hem telefonu hem de turkcell hattımı ayrıca çevremde olan olmayan herkese de bu durumu bildireceğim...

Adsız dedi ki...

Keep working ,great job!

Adsız dedi ki...

Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink - bookmark this site? Regards, Reader.