Bu Blogda Ara

21 Haziran 2010 Pazartesi

RESİMSİZ


Canım sıkılıyor
Bugün
 Sen gelsen
Varmışsın gibi
Hep olmuş gibi
Birlikte yaşlanmış
Yaşamış gibi
Derinden ve içinden
Sevdayı
Dostluğu
Kardeşliği...
Birlikte otursak
Bir kaç yudum
İçsek bir bardak çayı
Paylaşırmış gibi
Hayatı
Paylaşırmış gibi
Hüznü
Paylaşırmış gibi
Bir damla gözyaşını.
Paylaşırmış gibi
Kendimizi.
Bir uykuyu
Bir rüyayı
Bölüşür gibi
Anlatsak, olmamışlığı
Anlatsak ikimizi
Anlatsak
Doymasak
Konuşmaya
Doymasak güne,
Bitmese  gece...
Zaman dursa
Dünya dönmese
Ölüm, gelmese...
Unutsak her şeyi...
Bir an
Olsa
Olsak birlikte
Sevda bizim
Aşk bizim
Dostluk , bizim
Bizdedir en doğru yalanlar
Bizdedir  hayatın tüm gerçeği
Desek...
Desek ki
Bütün baharlar bizim
Bizim doğan güneş
Bütün dolunaylar bizim.
Sen olsan
Gelsen şimdi...



Canım sıkılıyor bugün.
canım
Cansız bugün...
Yudum yudum
İçsek hayatı
Sayfa sayfa
Okur gibi bir kitabı...
Sen olsan
Olsa sevgi
Sende doğsam
Senle çoğalsam
Sevgi varsa
Hayat buysa
Sen, olsan
Gelsen şimdi.
Canım sıkılıyor bugün...


ferkul

12nisan2010

2 yorum:

Ömer Çendeoğlu dedi ki...

'Bir uykuyu
Bir rüyayı
Bölüşür gibi'

'resimsiz'koymuşsunuz bu 'can sıkıntılı' şiirinizin adını.
bir okurunuz olarak, öbür okurlarınızı da düşünerek:
'resim ... biz' olarak algıladım.
gerçekten de öyle.

kendi payıma konuşacaksam, tam tamına, benim 'resmim' bu şiir.

daldan dala sıçrayıp duruyor
sanki, küçücük bir serçe...
hayır, değil işte.

salınıp duruyor...
küçücük bir gül ağacı
sanki, küçücük bir bahçe...
hayır, değil işte.

taşı yarmış sızıyor...
iki sızıntı, birleşiyor biraz aşağıda... birlikte koşmak için
sanırsın, nil'e bu koşu
hayır, değil işte.

fotoğraf onlar...
çekip duruyorum, klik!
klik! klik!
oysa makinemde film yok.

klikleyip duruyorum...
hayır, fotoğraf değil onlar
birer can sıkıntısı hepsi

canım sıkılmıyor...
evet, şimdi...
bir istanbul gecesi...
...gök gürlüyor
...şimşekler, yıldırımlar
ve yağmur...

...ve sel.
hayır,değil işte
(bir şiir-şey: yağmurun toprağa yazdığı)

ve ses-sizlik!
...canım sıkılıyor
[tanrım, bir uyku!
tanrım, bir uyku!
tanrım, bir uyku!]

bu ne!
aman tanrım!
bu bir
rüya!!!

...
dünyanız, hep dönsün... ölüm meleği, ne zaman çıksa yola, başı dönsün!
kaleminize, emeğinize sağlık.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

emeğine sağlık çok hoş.