Bu Blogda Ara

5 Kasım 2012 Pazartesi

DUYMAK İSTİYORUM




Sesini sesimin üstüne koyma
İstemiyorum.
Derman olma, derdime
Merhem olma yazgıma,
Artık çıkma karşıma…
Tükeniyorum …


İstemem  yüzümde  izi olsun gözlerinin
İstemem bana uzansın elin,
Uzak dur yaralarımdan,
Kanıyor her bir damarım…
Sesinde kirli ayak sesleri
Kimsesizliğin çemberi,
Sesini sesimin üstüne koyma
İstemiyorum…


Sesini sesimin üstüne koyma
Üşüyorum…
Ağlatıyor beni bu sonbahar
Yaprakları üzerime yağıyor hüznün
Sesini sesimin üstüne koyma
Dağılıyorum…



Geçip  gitti yaz mevsimi
Seninle bütün mevsimler yalan
Yalanmış kayan yıldızlar
Yalan nisan yağmurları
Seninle hiç aydınlanmamış ki ayışığı
Sesini sesimin üzerine koyma
Artık şarkı duymak istiyorum…
Sesini sesimin üstünde
İstemiyorum ...



Benim için esiyor şimdi rüzgar
Her damlası yağmurun
Benim için düşüyor toprağa
Benim için gökyüzünde bulutlar
Artık, benimle bütün şarkılar
Işık  ışık, damla damla
Yağıyorum …
Sesini sesimin üstünde
İstemiyorum…


Sesini sesimin üstüne koyma
Kalem olma yazgıma
Rüya olma uykuma
Işık  olma  geceme,
İstemiyorum…
Görmüyor  musun,
Uyandığım her sabaha
Sensiz yeniden,
Doğuyorum …



Sesini sesimin üstünde istemiyorum
Paramparça duygularım…
Titretiyor ellerimi rüzgarın
Kararıyorum…
Göz kapaklarım düşüyor
Bıçaktan keskin kelimelerin
Sesini sesimin üstüne koyma
Kayboluyorum …


Bu mevsim benim değil
Bu duyduğum aşk, değil
Yürüdüğün yol, benim değil
Sesimi sesinin üstüne koyma
İstemiyorum …



Yüzüme düşürme gözlerini
Arkamda bile istemem gölgeni
Ağır gelir omuzlarıma başın
Ağır gelir artık her bir bakışın…
Yakışmaz bana senin aşkın,
Sesini Sesimin Üstünde, İstemiyorum…


Kirlenmiş benliğin
Kanatıyor yüreğimi
Acıyor bütün duygularım
Sesini sesimin üstüne koyma
Duymuyor musun,
Susuyorum



Sesini sesimin üstüne koyma
İstemiyorum…
Gölge düşürme yalnızlığıma
Her damlasında yağmurun
Aşkla , dirilişle , sevdayla
Yağıyorum …
Artık sevmek istiyorum,
Sesimi sesinin üstüne koyma
Gidiyorum …




ferkul
10eylül2012
pazartesi

Hiç yorum yok: