Bu Blogda Ara

11 Mart 2021 Perşembe

demeyeceğim

 


            Ki,

Ben gel demeyeceğim
Sen de hiç gitmeyeceksin
Öyle uzak, böyle yakın
Hem gökkuşağım
Hem can yarım
Soluk soluğa,
Koşar adım
Ben söylemeyeceğim adını
Sen duymayacaksın
 
Nakaratsız, sabahsız
Ezberimde bütün şarkılar,
Ezgisi yürekte tını.
Canımın yongası
Can cânım
Hem yoğum, hem de varım
Ben gelme diyeceğim
Sen hiç gitmeyeceksin.
 
Sonra yine ellerim üşüyecek
Gözümde yağmur
Dışarısı kar, boran, fırtına
İçeride yangın
Yüzüm, sesin gibi
Buğulu, ıslak.
Hem ağır, aksak
Hem de koşarak
Ben gel, demeyeceğim
Sen gitmeyeceksin.
 
 
Söylemiştim.
Dumanı üstünde tüten ekmek
Açılamayan tomurcuk
Akmayan kan kadar, oluk oluk
Taze ve sıcak
Bu kış peşimizi hiç bırakmayacak.
 
..........................................
 
ferkul 
 
4 mart 2021
23.26

Hiç yorum yok: