Bu Blogda Ara

30 Mart 2007 Cuma

BANA AŞIK_SIN DİYORLAR

Bana aşık_sın diyor dostlarım… Aşk üstüne , sevgi adına yazılar

yazdığım için.. Süslü kelimeler üreterek, cümleler dile getirerek,

aşkı yaşattığım için…Belki aşkı buldukları için yazılarımda.. Belki

umursadıkları , yazdıklarımdan çok içinde kendilerini buldukları

hüzün… Belki benim de yaşadığım o hüznün içinde var

olmuşluğun isyanıdır, kimbilir?...


En büyük aşklar yaşanmamış olanlardır. En büyük aşkları

yaşayabilenler sade yaşamının içinde var olan bir madde kadar

bile aşkı önemsememiş görünen insanlardır.Yaşamışlığını kar


addedip, aç gözlülükle, aşk arayanlardan çok gercektir onların

aşkları... Uzun yoldan gelmişçesine bir nefes alır gibi bir pınardan ,

elleriyle kana kana su içmek kadar basit değildir yaşamımızda

katledilmiş sevgiler, yarım bırakılmış hayaller …


Evet, aşkı istiyorum hayatımda, gercek sevgiyi, bencilce


sömürülmemiş, kardeşlikte, dostlukta yaşamalıyım ,

gercek aşkı, yalansız, çıkarsız… Sadece kendinden başkası

için yaşayabilmişlikte nefes almak istiyorum, umutsuzluğumun

içinde dört taraftan darbe yemeden, utanmadan, enayiliğine

doymamışlığı üstüme yapıştırmadan, keşkeleri fırlatıp atarak bir

kenara , yaşayabileceğim bir dünya var mı diye aranışlardayım…

Doğru dürüst bir dost, içinde kendimden bir çok yürek , bulabildiğim

bir DEĞİL, bir çok göz istiyorum. ..


Adı ne olursa olsun. İster dost, ister arkadaş, ister kardeş…


Candan bir can olsun da… Almadan vermeyi bilsin de , bu

yalan dünyada tek doğru olmayı başarmayı and içmiş gibi,

benden yana, " ben " olsun da…


Aşk tek başına nefes alamamaktır çünkü… Aşk kendini

yaşamamaktır… Bir başka insanda, bir başka yürek

olabilmektir aşk… Annenin yavrusuna verdiği sütü


kadar, emeği ile, seçilmişliği ile kendini bulmaktır.

Yalnızlığı kalabalıkta, hasreti uzaklarda, yalınlığı

kendinde aramamaktır aşk… İlk ve son yasasıdır :

“SEN” olmak… ”SEN” de sonsuza kadar kalabilmek,

bıkmadan, usanmadan “sen”i yaşayabilmektir…



İçinde kendimi bulamadığım bir yazıydı… Sizin


bulabileceğinizi ümit ediyorum… Bir kaç tane okurdan

en az iki tanesi yaşanılmışlığını bulabildiyse nefes alabilirim

belki , yalansız , çıkarsız bakışlar, gerçek sevgiler var,

demektir o zaman…. Umudu yeniden kazanabilirim , bir

kuş uçar belki özgürce bir pencereden …


Sizlerin varlığıyla olsun " var " olabilirim belki….



”SEN” Lİ YAŞAYABİLMENİZ UMUDUYLA




19.MART .2007


23.50



ferkul

Hiç yorum yok: