Bu Blogda Ara

17 Eylül 2007 Pazartesi


BU DA DERLEDİĞİM KAMYON YAZILARINDAN BİR DEMET



Hatalıysam yüz yüze konusalım.

Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza…Gaz, fren, şanzıman halin duman…

Rahmetli de sollardı..

Bilmem bu gidişin dönüşü olur mu?

Rampada geçme beni düzlükte ezerim seniRampalarin ustasıyım, gözlerinin hastasıyımKarayollarında degil ,senin kollarında öleyim..Sen doğan güneş, ben yollarda çilekeş…Yollar gidişime, kızlar duruşuma hasta..
Bütün suçu 2 kadeh rakı içmekti…

Senin havan varsa, benim de ruzgarim var
Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat?

Guzelliginin zekaıinı vereceksen, bana ver ben fakirimİstanbul Ankara 6 saat, sana olan sevgim 24 saat Gidişine yollar, duruşuna ben hastayım…Yaklaşma toz olursun, yollarda kaybolursun…

Y
aklaşma, tozumu yutarsın

Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsan, çok fazla yaklaşmıssın demektir

Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza…
Gaz, fren, şanzıman halin duman…

Hatalı kullandım sıkıysa ara:054200124….

Otomobilim mi var ki sevgilim olsun, kamyoncuyum canım sağolsun

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi bir konu yakalamışsınız.. Tebrikler..