Bu Blogda Ara

22 Kasım 2007 Perşembe

SALKIM SÖĞÜT


Ben
Bir salkım söğütüm
Dost, dedim, bilendim
Yar dedim, yenildim
Göğsümden girdi kurşun
Tam ortasında vuruldu kalbim
Sevdadandır, bilesiniz
Eğildi belim
Uçuramadı kuşlarımı
Bunun için göğe küstüm…

Küçücüktüm, büyüdüm
Siz görmeden yürüdüm
Kesmedi yağmurlar yolumu
Fırtınadan aldım umudumu
Sevdim, kırıldı dalım
Esen rüzgara yenildim
Sevdadandır, eğildi belim
Bunun için göğe küstüm…

Yar, dedim, dost dedim
Kırmaz hiç beni, dedim
Uzattım yeşil dalımı
Uzandım salkım saçak
Kolay mı sevdadan kaçmak
Kırıldı kolum, kanadım
Her sevdada büküldüm
Kandım, eğildi dalım
Bundandır, göğe küstüm…

Geceler gördüm
Yıldıza hasret, aya ortak
Serin sabahlardı düşüm
Yaz akşamlarına küsüm
Zamana, insana yenildim
Görülseydi güldüğüm,
Göğe bakardı yüzüm
Yalnızlıktan, eğildi belim
Bundandır, göğe küslüğüm…


Böyle yazın adımı
Ben, bir salkım söğütüm
Her baharda büküldüm
Her yağmurda kırıldım
Vurdular beni,
Göğsümün tam ortasından
Eğildi yere doğru belim
Duymadı feryadımı
Bundandır sözümden döndüğüm
Bundandır, göğe küslüğüm.

ferkul

15 kasım 2007


2 yorum:

Adsız dedi ki...

It sounds like you're creating problems yourself by trying to solve this issue instead of looking at why their is a problem in the first place.

rH3uYcBX

Adsız dedi ki...

I just love your weblog! Very nice post! Still you can do many things to improve it.

rH3uYcBX