Bu Blogda Ara

11 Kasım 2007 Pazar

SİZE YALAN SÖYLEDİM



Size yalan söyledim
Ben yalancı bir şairim
Belki şair bile değilim
Doğru değil
Hüzünlü aşklar yaşadığım
Gidip de dönmeyen
Gelip de göremediğim
Biri de olmadı hiç
Gözlerine bakıp da
Işığında kendimi bulduğum…

Yalan harflere sakladım sevincimi
Kelimelerle kandırdım sizi
İstesem bir bardak çayda
Bin türlü aşk doldururum
Üzülürsünüz ,
Yok öyle sele karışan yağmurum
Doğru değil
Kuş olup da uçtuğum
Özgürlüğün adı , benim
Ben yalancı şairim
Size yalan söyledim…

Yalan aşklar yazıyorum
Rüzgarında savrulduğum
Kederinde boğulduğum
Sevdalara inanmıyorum
Zayıf olduğum doğru değil
Mevsimlere kanmıyorum
Mısralarla avunuyorum...
Şiir pazarında
Duygu satıyorum
Fiyatı mühim değil
Ucuza gidiyor hislerim
Size yalan söylüyorum
Belki şair bile değilim…


Çok uzakta değil
Sizlerden biriyim
Gribim mesela şimdi
Çok fena hapşuruyorum
Yüzümde yer yer çizgiler
Kırkımda gülüyor gözlerim
Bu soğuk kış gününde
En çok parmaklarım üşüyor
Ellerim değil...
Doğru değil yalnızlığım
Yazdıkça çoğalıyorum
Sizlerle kalabalığım
Bunun için yazıyorum…
Ben bir şair, değilim
Ufkunda kaybolduğum
Derinliğinde boğulduğum
Denizi özledim…


Doğru değil
Şair olduğum
Doğru değil,
Aşık olduğum
Doğru değil
Hayata tutunduğum
Her geçen güne
Güneşe aldanıyorum
Harflere sığınıyorum
Şiire saklanıyorum
Sizi kandırıyorum,
Aşka da inanmıyorum,
Ben bir şair, değilim
Size yalan, söyledim…


ferkul
7.aralık .2007
(2007 nin bir şiiri,ydi..Yeniden sayfada görmek istedim belki)

Reblog this post [with Zemanta]

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bazen hepimiz yalansöyleriz güzel ulmuş ellerine saglık

Adsız dedi ki...

çok hoş ... başka adreste bildik bir dost,yeni adresinde yeniden merhaba...