Bu Blogda Ara

24 Ekim 2008 Cuma

arkadaşsanız




DÜNYA ÇAPINDA ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ" kampanyası oluşturmuş blogdaşlar... Herkes birbirine internet ortamında verebileceği en güzel ödül olan arkadaşlık ödülünü göndererek bu güzel ortamı oluşturuyor... Beni arkadaşı olma onuruyla şereflendiren http://beenmaya.blogspot.com/ ve http://gokkusagininrengi.blogspot.com/
Arkadaşlarıma teşekkür ediyorum...

Ve sanırım bir başka arkadaşları burada isimlendirmem gerekiyor... Ben kurala uymayacağım, duygularını yaşamdan sayan,
kendini iyiliğe, kardeşliğe, saflığa adamış,

bütün kötülük ve yanlışlara kalemiyle cevap veren ,
kalemini yüreğiyle konuşturan,
şiire dayanmış,
cümlelerden ,
maviden,
denizden,
yaradandan
gökyüzünden
kaleminden güç alan , bütün şiirimsi okurlarına armağan ediyorum...



ferkul

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Odulun icin tebrikler cnm. ve mutlu bir hafta sonu gecirmen dilegiyle sevgiler

K®HAN dedi ki...

blogger kapatıldı arkadaşlıklarda nasibini aldı.

ne yapalım.
en iyisi körebe :)
zırcehaletin zifiri karanlığında el yordamıyla buluyorum arkadaşlarımı.
ne komik, ne acı.
sobe :)

Çalışan dns adresleri
67.138.54.100
207.225.209.66


66.76.175.71
69.111.95.106
ve
66.234.185.2
77.220.15.4
nerde kalmıştık?