Bu Blogda Ara

10 Ekim 2008 Cuma

ayna


Yüreğime değdi sözleri
Söylemeye ne hacet
Ne verdimse almadı
Nereye gitsem gurbet
Yakamı bırakmadı,
Rüzgara saldı beni....

Kuş kadardı gözleri
Tuttum, bırakmadım elini
Anlamadı yüreğimi
Yar, deyip de sevdiğim
Can evimden vurdu beni...

Yoluna taş koymadım
Sözüne baş olmadım
Gözünde yaş koymadım
Dikenine gül uzattım

Dost deyip de can bildiğim
Tarumar etti , beni...

ferkulum kanma sözüne
İnsan dediğin bir hüzme
Işığı hep kendine,
Yapıştı mı yüreğine
Karanlığa salar seni....

ferkul

15eylül2008

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ferkul bir halk şiiri tadındaydı şiirin... çok akıcı ve çok anlamlı... eline sağlık...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çok güzel olmuş. Yüreğine sağlık canım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım benim çok güzeldi şiir çok duygulandım.Yüreğine sağlık canım.Öptüm.