Bu Blogda Ara

9 Nisan 2021 Cuma

Biliyorum

 



Biliyorum sen de sevmedin beni 
 
Gülüşler biriktirmiştim bin yıllık, gözbebeklerimde oysa
Bir kaç fesleğen, bir menekşe kokusu kadar sade bir dokunuş, iştahsız
Konuşunca bahar oluyordu, kışsız, karsız, rüzgârsız
Susunca duman grisi bir yalnızlık
 
Sevgiler toplamıştım düş bahçelerinden kokusuz
Renk renk papatyalardan sorgusuz, ihanetsiz
Biliyorum sen de sevmedin beni
 
Yokuş aşağı yuvarlanan taştan medet umar gibi
Sarılırcasına kuru kökümle toprağa
Sarılmış, kucaklamıştım yüreğini oysa
Kocaman öpmüştüm uzak gözlerini
Sana söylemeden şarkılar dizmiştim ufuklara,
Sen bilmeden de sevmiştim, ellerimle tutunur gibi kazıyarak saatlere
 
Biliyorum, biliyorum
Sen de görmedin, bendeki seni.
Bir kaç kırık kelime, biraz türkü söyler gibi
Karışık ortaya
 
Gölgene sığınmış, sana sarılmıştım oysa
Son umuduymuşcasına yaralı bir serçenin
Titrek, ürkek, korkulu
Adına takılı plâk gibi
Olmayacak düşe tutuklu
Öylece, söylemiştim sayısızca.
 
 
Biliyorum
    Biliyorum
         Sen de
             Sevmedin beni...
.............................................
 
ferkul 
 
28 şubat 2021

Hiç yorum yok: