Bu Blogda Ara

9 Haziran 2007 Cumartesi

sevmek bana yakışmıyor


Sevmek bana yakışmıyor,
Taşı dağa eklesem,
Kulu 'sultan' eylesem,
Çula ipek döşesem,
Yollarınız bitmiyor.
Sevmek bana yakışmıyor….

Hep kendimden verdiysem,
Sevdikçe ben, eksildiysem,
Ne anlarım ben sevgiden,
Veresiye sevdiysem…
Uzak durun dostlar bana,
Sevmek size yakışıyor…

Kuru ekmek, soğan derken
Pasta , börek istersiniz...
Bir bardak çay verirken,
Kahveler de yetmez olur.
Derim size sevmek bu mudur?
Bende azı çoğu yoktur,
Sevmek bana yakışmıyor…

Yüzümü 'kan' eylediniz,
Kapımı 'dar' ,eylediniz,
Sokağı toz eylediniz,
Gözümü yaş bellediniz
Verdikçe hep, istediniz,
Kıymet nedir, bilmediniz,
Yok günümde, nerdeydiniz
Sevmek size yakışıyor..

Kalemimi kırsam bile,
Dilim tutmaz gelir dile.
Karşılıksız seve seve,
Bülbül bile gelir dile...
Bakamazım şimdi güle.
Vermiyorum artık veresiye,
Neyleyim , bu yürekle,
Sevmek bana yakışmıyor….

Kol veririm el, verene,
Can veririm 'can , diyene.
Yüzün dönüp küssem bile,
Sevmiyorum, diyemem ki,
Sırrınızı vermem ele,
Yalancıktan olsa bile,
Sahte 'gülüm' , diyemem ki,
Sevmek bana yakışmıyor...

Gidene dur, diyemem,
Dikene 'gül', diyemem,
Sevmeyene 'yar', demem,
Kirli yolda yürüyemem,
Cana, kansız olamam ki,
Sizin gibi sevemem ki,
Dostlar , kusra kalmayın,
SEVMEK SİZE YAKIŞIYOR...



ferkul

7 Haziran 2007

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba

siirimsi dedi ki...

merhaba