Bu Blogda Ara

6 Haziran 2007 Çarşamba

BUGÜN GÜNLERDEN ŞİİR



İçimde birikti kinim,
Yaşamaya yok meyilim,
Esen rüzgarlara yenildim,
Burada başlıyor şiirim,
Yar deyip de bildiğim...
Okuyacak mısın?.......


Uzattım saçlarımı
Dokuyacak mısın?...
Mısralara yazdım adını.
Kaydettim her ahımı,
Okuyacak mısın?...

Dua ile, geldim sana
Vedayı unutacak mısın?...
Yüzün dönüp yaradana
Yakaracak mısın?...


Koştum,koştun,hep yoruldun,
Şimdi duracak mısın?
Bitti yarış,dindi fırtına,
Başın dönüp, bir gün bana
Bakacak mısın?

Sevdayı taş mı sandın
Fırlatıp atacak mısın?
Kışa çevirdin baharı,
Sulara mı saldın adımı,
Kuru sözü yaş mı sandın
Unutacak mısın?..

Dünde kaldı yarınlarım,
Düşlerde mi umutlarım?
Bir gün gelip,’ ben de varım’
Diyebilecek misin?

Ufka uzattım ellerimi,
Tutacak mısın?
Yere , göğü çınlattı sesim,
Duyacak mısın?
Bugün günlerden şiir,
Yaşayacak mısın?...


ferkul


5Haziran 2007