Bu Blogda Ara

6 Haziran 2007 Çarşamba

Mutfağa örtüler aldım bugün.. Beyaz çiçekli çiçekli örtüler… Desen desen, çiçek çiçek beyaz örtüler…. Çiçek bahçesine döndü mutfağım..Mini fırına örttüm, mikro dalgaya, aspiratöre, hatta tost makinesine bile.. Kalsaydı bir de başıma örtecektim neredeyse…

Mutfak benim yaşam alanım… Bir televizyon ve bir kanepe ile iyice genişlettim alanımı. Bir de bilgisayarım tabii vazgeçilmezim… Hatta lap topuma da örtü örtsem miydi, diye düşünmedim de değil…

Mümkün olsa çevremizi, evimizi güzelleştirdiğimiz kadar kalbimize yansıtsak o örtülerin çiçeklerini… Yaşamımızda sergilesek güzelliği…Hangi örtü, hangi çiçekli desen kapatabilir yaşanılan olumsuzlukların üzerini? Hüznü örtebilir miyim, içimdeki benden bir parça olan yaşanılmışlıkların üzerine? Bütün kötülükleri, söylenilen , acıtan gerçekleri çiçekli bir örtü kapatabilir mi? Belki o çekindiğimiz, her zaman korktuğumuz soğukluğuyla, ölümü karşılarken insanın kefenle örtülmesi de, günahların üzerine çekilen bir sünger_ dir, kimbilir?...

ferkul


3 Haziran 2007


Hiç yorum yok: