Bu Blogda Ara

29 Mart 2020 Pazar

#evdekal #corona



Günlerdir #evdeyim. Alışverişe diye mecburen dışarı çıktım az önce. Marketler, manavlar, sokak ve caddeler insan dolu. Hayat sanki hiç bir şey olmamış, olmuyormuş gibi, her şey yerli yerinde ve normal seyrinde. Şaşkınım ve üzgünüm. Özellikle büyüklerimiz, canım ciğerim bildiklerimiz, neden dışarıdasınız?

Corona yok mu?

Kendini düşünmüyorsanız sevdiklerinizi düşünün. Lütfen onlar için #evdekal ın. 

Bir kaç adımcık olsun yürüseydim dedim, "şöyle bir nefes alaydım, bahardan kısacık bir neşe çalaydım; nasıl da özlemişim yürümeyi, yürürken düşlemeyi... 
"
Ki, bilen bilir benim için yürümek ne kadar çok sevgilidir !

Adım attım durdum. 

Sonrası?.. Evdekilerden, sevdiklerimizden ve başkalarının canından daha mı önemli ?

Döndüm . #Evdeyim...

..........................

ferkul
24 mart 2020
18.10

Hiç yorum yok: