Bu Blogda Ara

29 Mart 2020 Pazar

tek dua, yeter mi



Oğluma yazdıklarımı okuyorum, bir kaç tanesinden sonrasında; " anne git başımdan, şiir havamda değilim" , diyor. Gitmiyorum başından, kulaklıktan medet umuyor. 😊 Tıkadı kulaklarını, müzikle şiiri kapattığını sanıyor. Ya benim de ille de şiire susayasım geldiyse😊

Bilmiyor ki şiir; sadece benim için değil, herkes için ve herkesle bütünleştirilip ayrımsızca; havanın, nefesin ve sevgilerin ötesinde tek başına bir rüzigâr. İyileştiren, dinlendirip bir solukta dünyayı kucaklarmışcasına esiveren bir meltem.

Evde olmak başıma vurdu sanıyorum.😊

Şu virüse şiir okusak geçer mi acaba, biraz fazlasıyla , "çok oldun, git", der gibi.

Tek yürekle çok mısra, çok yürekle; tek dua, yeter mi?



...................



fatma erkul

21 mart 2020
23.45

Hiç yorum yok: