Bu Blogda Ara

16 Şubat 2021 Salı

Bize ne oldu?

 


Şehitlerimize Allah'tan rahmet, geride kalanlara sabır ve dayanma gücü diliyorum.😥
 
 
Ne zor ve acımasız bir dünyada yaşıyoruz. Üzülüyorum. Az önce haberlerde #ikranur isimli 7 yaşında bir meleğin kanadının kırıldığını değil, hepten canını yaka yaka, yok edildiğini duydum. Hem de 14 yaşındaki amcası tarafından. Çocukken bunu yapabilenin büyüdüğünde neler yapacağını, düşünemiyorum bile. 
 
Sonra bir ailenin tamamının yok oluşunu , kanım dona dona izledim. Kardan, soğuktan değil, bu merhametsizlik ve sevgisizlikten üşüdüm. Titredi içim. Babanın karısını, oğlunun babayı ve baba anneyi vurduğunu, işitmek ve görmekten mustaribim. Bir aileden, tek katlı, soğuk bir ev kalmış sadece geriye. Ve duvarlar ve eşyalar, açılmayacak, çalınmayacak kapılar. Ne acı...😥
 
 
 
Neler oluyor bize?
 
Bize ne oldu?
 
 
Bilemiyorum...😥
 
 
Çirkiniz, demiştim bir önceki yazımda. Çok çirkiniz, çok. Aynalar bile temizleyemez, yüzümüzün, ellerimizin ve kalbimizin kirini, pasını.
 
 
Allah sonumuzu hayretsin...
 
 
.................................
 
ferkul

Hiç yorum yok: