Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2019 Çarşamba

Eksildikçe




Dedim ki;

İçimde kötülük barındırmıyorum. Kin biriktirmiyorum kalbimde. Kimsenin arkasından konuşmuyorum, kimseyi ayıplamıyorum, yetişemediğim yanlışınızdan, veremediğim almalarınızdan Allah' a sığınıyorum. İntikamın anlamını bile bilmiyorum, hırsın ve hasetin kelimesi bile uzak bana, almadan veriyorum. Vermeyi seviyorum, kavga ve savaş yakışmaz bana, diye diye cevap da vermiyorum.

Susarak kendime konuşuyorum, ne ediyorsam kendime. Kimseye yok zararım.
Herkesi ve her şeyi seviyorum, hoşgörüm ve merhametim, bağışlayıcılığım sınırsız.
Diye diye, neden kendinizde gördüğünüzü bana seyrettiyorsunuz, niçin beni kırıyorsunuz?

Kırın beni.
Kırın beni!

Kırıldıkça, çoğalıyorum.
Eksildikçe, bütünleşiyorum.


.

ferkul

29 haziran2019
20.27

Hiç yorum yok: