Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2019 Çarşamba

Sonrası?



Size güzel şeylerden söz etmek istiyorum. Denizin mavisinden, dalganın azminden, balığın cesaretinden, türkü söylerek uçan kuşun kanadının renginden, ışığı hiç sönmeyen, bacasından duman tüten evlerden, demet demet toplayıp balonları, çocuk gülüşleri serpmek gökyüzüne. 

Kırk yıl eskimeyen dostluklardan, kanı candan sevgilerden, almadan vermeyi, bağışlamayı ve hoşgörüyü, yaradana sığınmayı ilke edinmiş, huy edinmiş aydınlık insanlar var, demek istiyorum. Sokak başlarını saran ıhlamur ve reyhan kokularından, erguvanlardan, kırmızı gülllerden bir demet sunmak, avuç avuç serpmek kokusunu mutluluğun. Güzel söyleyen, güzel düşünür, güzel yaşar diyorum
.
Diyorum, diyorum, diyorum...

Söyleyemiyorum.


 Gün bitiyor. Dün geçiyor. 

Sonrası?

Hep karanlık...

.

ferkul

1 temmuz2019
14.00

Hiç yorum yok: