Bu Blogda Ara

25 Nisan 2020 Cumartesi

akşam




Bu akşam hiç bir şey yazasım yok. Ve dahî, yarım kalan onca şiir ve yazı beklerken, uzanıp da tutasım yok.😯 Hatta yenisini de sil baştan yazıp da sıralamaya gücüm yok. Kendime de, size de hiç konuşasım yok.😊


( Hiç bir şey düşünmeden, duymadan hissetmeden yaşamak istiyorum. Öylece sessiz ve sakin bir sükûtun ardına saklanıp, orada kalmak ve hiç çıkmamak istiyorum. )
Yazmamak için revanî yapmaya kaçıyorum.😊



Belki biraz balkon ve çay. Sonra kahve iyi gelir. Belki de biraz film. Biraz da yazı okurum. Belki bir parça da şiir, üzerine serpilir. Gecenin yükü kendine ağır, bana sağır. Duymuyorum, dinlemiyorum.😊


Kimbilir belki geç saatte misafir gibi bir şiir gelir. Söz vermiyorum.😊


....................

ferkul

(Bu arada Revanî pişince fotoğraf gönderebilirim de göndermeyebilirim de, ona da söz vermiyorum.😊 )


( #CORONA GÜNLÜKLERİ -2
#EVDEKALTÜRKİYE , #HAYATEVESIĞAR

Hiç yorum yok: