Bu Blogda Ara

26 Kasım 2019 Salı

Bekleme...



Günün tam ortasında, bulutlar yağmura hazırlanıyorsa, en sonunda yağacaksa bir ömür beklediğim rahmet, üşütüyorsa dalları rüzgâr, esiyorsa soğuk soğuk, ciğerime ciğerime. Islatıyorsa bir kaç damla çiğ gözlerimi, dağılmışsam dalga dalga isyanlarda.
Sen beni bekleme.


Üşürüm.Titrer elim ayağım, koyacak yer bulamam yüreğimi. Saçılır orta yere. Dona keser parmak uçlarım. Kıyamayıp gelsem de mavine, dayanamasam da hasretine, öksürükten ölürüm. Öldürür beni bu yağmurlar, böylesi çoğalmışlıklar. Alışmışım yalnızlığa, ikiden bir çıkarmamaya. Alışmışım bende bir tek benliğe. Sen beni bekleme.


Köpük köpük dalgalarınla, martılarınla çığlık çığlığa, balıkçı kayıklarınla ufukta, yelkenleri salıp da üzerime üzerime.

Sen yine de yolumu, gözleme.

Çayım hazır, kaynıyor ocakta. Demi de buharı da , sevdası da üstünde. Bir selâm yazarım şiircesinden. Bir selâm yollarım kuş kanatlarıyla. Özlemlerim kuytuda.

Gelemem belki de. Kış kapıda, geçip gitti baharlar , boşu boşuna düştü, sararıp sararıp dallarımdan yapraklar. Bugün de, beni bekleme.


Sen savur saçlarını kıyıya, vur öfkeni doya doya. Şarkısını söylesin aşkımızın, yağmura karışsın dalgaların. Sular seller , yağmurlar aşkına. Şiir aşkına, sen aşkına, ben aşkına, bırak sitemi yadellere... Konuş kendi kendinle.

Belki gelmem, gelemem. 

Bekleme...
.
.....

ferkul 

23 kasım2019

Hiç yorum yok: