Bu Blogda Ara

5 Temmuz 2022 Salı

İyileşiyorum....

 



İyileşiyorum.

Hani "herkes bir parça öldürür, sevdiğini"demişti ya birileri. Çok parça öldü içimde sana dair. Çokçası gitti kelimelerimin. Bitiyor, tükeniyor her yeni günle aynalarımda yüzünün kirli izi. 


İyileşiyorum. 

Öpüyorum gözlerinden çocukların, kurutulmayan çiçekler büyütüyorum içimde, kokusu burnumda kırılmamış dağ menekşelerinin. Artık koymuyorum pencere önlerine gülleri, uzaklara bakınca gülümsüyorum. Takılmıyor ufuklara hüznüm, es geçiyorum sözlerini, siliyorum her türlü adının geçtiği resimleri. Şarkılardan medet ummuyorum, nakaratları bile yeniliğe açıyor kollarımı. Kucaklıyorum her önüme geleni. 

Daha bir seviyorum artık, insanları. Hataları ve yanlışları ile, şimdi dostlar ve hayat, daha güzel...


"Her aşk, bir hastalıktır" demişti ya birileri. Vazgeçmek ilacıysa sevmenin, bir milyon kez vazgeçiyorum senden biriktirdiğim hayâllerimden. Affediyorum kendimi, binlerce kez tekrarlanan dua gibi.


Arındım, yıkadım ellerimi gülümseyen yüzünden. Artık görmüyorum. Dokunamıyorsun yüreğime. Sevmiyorum adını, söylemiyorum kimseye. Geçtiğin her yolu, bir kaç acı demli çayı, bir kahveyi, güneşin senden yana doğan ışığını bile, 

 her şeyi siliyorum, ince ve kalın bir çizgiyle. Orada duruyorsun, dışına yansıyor karanlığı içinin, silik ve çizik bir karaltı olarak kaldı üç harfin..


İyileşiyorum...

Çünkü , artık 

                        kendimi seviyorum...


.................................................


ferkul 


27 haziran 2022

23.21

Hiç yorum yok: