Bu Blogda Ara

17 Şubat 2020 Pazartesi

Denizden biraz gökyüzü çaldım.😊




Bugün hava güzeldi.

Kendimden bir gün çaldım. Bir de mavi gökyüzü. Biraz deniz, çokça köpük. Kuş cıvıltısı, martı kanadı, deniz ortasında yelkenli bir kayık tadı. Sahilde bir ayak tıkırtısı, küçük bir kedi mırlaması, uzaktan bir bağlama türküsü. Biraz kalabalık aldım içime; insan sesi, bir masum çocuk gülüşü kattım nefesime. Bir köpeğin başını okşadım. Beyaz bir kedinin yeşil gözlerinin içine baktım, kedi bana baktı, ben ona. Sanki o da gülümsedi.

Bir bulutun resmini çizdim, bir şarkı mırıldandım; biraz mutluluk. Bu gün hayattan bir an çaldım, saatlere böldüm, çarptım, topladım, eksiltmedim; çoğalttım. Bir baktım ki kalabalıklaşmışız; bir ben, bir parça sen, çok parça siz... Hatta çokça küsmüslüklerimden de bir gülüş aldım. Değdi yüreğim ellerime. Ki, o ellerim bugün hiç üşümemişti.

Bugün hava güzeldi.

Bahardan biraz güneş sürdüm gözlerime, yüzüme. Biraz bulut, çokça neş'e, bir kaç papatya. Mavi yakıştı ruhuma. Yakıştı ışığı düşlerime. Ruhumda bir serinlik, bir doygunluk.
Sesimde bir bahar coşkusu. Sakladım, biriktirdim yüreğime; kaçmasın yine içeriye diye.




Bu gün biraz mutluluk çaldım. Araladım, açtım kapıları. Unuttum kendimi bile. Yürüdüm kilometrelerce. Oturup mavi aşkına; adımı dalgaya yazdım. Harfleri toplayıp köpük yaptım, denize kucak açtım...



Yüzümde bir deli gülümseme. Deniz güldü halime. 


Bu gün hava güzeldi. 


Denizden biraz gökyüzü çaldım.😊


Yakıştı yüreğime...


.................

ferkul

16 şubat 2020
21.59

Hiç yorum yok: