Bu Blogda Ara

5 Şubat 2020 Çarşamba

'Zor' dur




'Zor' dur Allah rızasını kazanmak. O' nun için adım atarsın seve seve , geri geri gitse de adımların. Tökezlese de her bir yokuş başında, yürüdükçe başıbozuk, tekrarlar durur içinizde birileri, bozulmamış plâk gibi; 'senin için, senin için, rızan için rıza için'.

Zordur karda ayak izini temelli bırakıp da arkana bakmadan yürümek. Bilirsin, silinecektir sen daha köşeyi dönmeden, üstüne üstüne yağacaktır kar. Yağsa da, kaybolsa da; "buradaydım, işte şurada yürüdüm, orası benim izim", dersin ve her seferinde yeniden bir daha adımlarsın. Bir daha, bir daha. 

Tükenir mi kar, mevsim kışsa? Boranı, tufanı, tipisi, yağmuru, ısıtmayan güneşiyle zemheri dediğin hem dışında hem içinde ...

Döner böyle devran, dönmese de silip de geçtiklerin. Hep bir adım daha.

Zordur, zor olanı yaşayıp da sustuklarına eklemek. Susayıp da kana kana içemeden, 
'doydum' , demek...

Zordur Allah rızası kazanmak. Kolaysa, zaten bizim işimiz değil...

.............

ferkul

23 aralık2019
16.04

Hiç yorum yok: