Bu Blogda Ara

14 Ekim 2020 Çarşamba

corona

(Kendimi corona zannettim. )

Sabah sınavda görevliydim. Tedirginlik, önlemler, vesveseler, bir öyle bir böyle korumasız hisseden solgun yüzler, derken geçti sınav. Eve geldiğimde nasıl bir baş ağrısı, anlatamam. Direk sarıldım yastığa, uykunun kollarına. "Uyursam geçer", dediğim ağrılardandır dedim, bazen olur öyle. Uyanınca bir bakarım kuş gibi.( çünkü gündüz uykusu baş ağrısına ve çoğunlukla da hüzne birebir gelir benim için her zaman.)

Uyandım, nasıl bir terleme, halsizlik , yerleşmiş de hiç gitmez bir misafir gibi aynı yerinde o korkunç ağrı. Bir ağrı kesici, bir duş, biraz da dua kattım içine, bir kaç bardak çayla da demlenince geçiverdi şükür. Meğer benim ağrı çay, istiyormuş sabahtan beri içmeyince.🙂 Sinyal veriyor, uyarıyor, çay iç diye, beyin demek ki.🙂

"Coronayım", tedirginliği asıl anlatmak istediğim aslında. Kendinden çok yakınlarına sebep olma endişesi. Küçük çaplı bir beyin paniğiydi yaşadığım. "Evdekilere bulaşırsa, ne yapmalı?" "Hemen evden gitsinler, kendimi yalnız izole etmeliyim". Böylesi ağrıyla yapayalnız başbaşa kalmak da acının ve hüznün cabası. "Sonun geldi fatma erkul" dedim, kendime. Daha yayınlayacak kitapların var, bir deneme bir şiir. Hani bir roman hayalin? Daha İstanbul'a bile gitmedin, şöyle bir bardak çay içmedin kız kulesinde boğaza karşı? Karadenizi görme rüyan ne olacak? Hataların, günahların, sevdiklerin, küstüklerin, barıştıkların, kırıldıkların😧. Her şey, geliyor insanın aklına. Unuttum dediklerin bile. Film şeridi gibi yaşadıkların, yaşamadıkların. Bir yandan başını delip geçen bir ağrı...

Sonra dua ettim, şükürle. Biraz tesbih ve halsizliği zorlayarak yaradana sığınma. Kelimelerin en güzeli, Kur'an'da şifayı bulma, dinlenme.

Şimdiki geçti de, nasılsa olacak, nasılsa gelecek başa. Bu #corona dan kaçış yok belli ki. "Hepimiz için gecinden ve hafifinden geçirmeyi dileyelim ve gerçekten de ciddi anlamda önlemlerle korunmaya çalışalım", demeli sık sık, uyarmalı birbirimizi.

Allah hepimizi zamansız ve kötü ölümden korusun. Herşeyin olduğu gibi ölümün de güzelini dilemek, belki yaşarken yapılan duaların gerçekten en önemlisi ..

Şifâlı ve sağlıklı günlere en kısa zamanda mutluluk ve sevgiyle ulaşmak, dileklerimle.

...................................

#corona günlükleri

ferkul

20 eylül 2020
20.00

 

Hiç yorum yok: