Bu Blogda Ara

14 Ekim 2020 Çarşamba

fasulye

 

 

Gelelim fasulyenin faydalarına.🙂

 
 
Şimdi burada okuyup da beğeniyorsunuz ya. Şöyle böyle demeden kalemimi göklere çıkartıyorsunuz, yazdıkça yazasım geliyor ya. Ben de diyorum ya içimden kendi kendime; onca yazdıklarımla "acaba sahiden şair, miyim, yazar mıyım?"..

Halbuki hepsi iç söküntüsü benim için. Hiç kimse okumasa da beynimde susturamadığım bir ses yazmanın adı.

Kimisi bitmek tükenmek bilmez hayâllerimin ve umutlarımın rengi, satır satır boyadığım. Kimisi sizlerden arta kalan, biriktirip çoğalarak eksilmeyenin öyküsü. Çoğunluğu da eskimişliğin ve eksilmişliğin tuvâldeki harflerden oluşmuş örüntüsü. Ama hepsi birden çocukluktan beridir içimde hiç susmayan "o" sesin yankısı...

Şimdi fasulye🙂, diyor ki; "500' e yakın kişi beğendiyse' (imzalı kitap da gönderiyorum demişsem üstüne bir de), kaç kişi talep etmiştir, bilin bakalım🙂 "500'de 8 kişi!..."

Bu nasıl iştir, nasıl bir okumaktır, çözemedim. Çözebilen beri gelsin, buyursun, söylesin.

Okumayacaksanız bari kendimi şair, yazar filân da sandırmayın, diyeceğim ama, hakkettiniz....🙂

...................................

(Sözüm hem meclisin dışından, hem de içinden...🙂💞)

#fasulyeden nimetler..🙂

23 eylül 2020
11.10

Hiç yorum yok: