Bu Blogda Ara

14 Ekim 2020 Çarşamba

mutluluğun resmi

Kitaplarım gelecek bugün kargodan. Başım nasıl ağır. Sanki baştan başlayıp ayağa inen bambaşka bir doğum sancısı.

Üstümde bir dağ. Kafamda bin bir yük, kuyudan dolu bir kova çekiyormuşcasına zorlasam da, kollarımı kaldıramıyorum.

Sevinmeyi ve heyecânı bile düşünemiyorum. Bu farklı türlü bir ağırlık. Ki, çözüp anlamıyorum.

"PENCERE ÖNÜ ÇİÇEĞİ "mde de aynını yaşamıştım. Şimdi " HÜZÜN benim İKİNCİ yüzüm" dolduruyor sancımı, boşaltamıyorum.

Sanırım mutluluğun resmi ağırlık yapıyor, tuval rengi kaldıramıyor, gibi. Veya alışık değil..🙂

Hira dağından gelip "zemmurinî, źemmurunî" , "beni örtün, beni örtün" diyen Allah'ın sevgili Habibinin(S.A.V) yaşadığına benzer bir şey bu sanki, (háşâ) yaşadığım. Anlatamıyorum.

Kolileri teslim alıp, masaya koyup hemen, bu sıcakta yorganı başıma çekip ; uyumak istiyorum...

........................................

ferkul

17 eylül 2020
14.30

 

Hiç yorum yok: