Bu Blogda Ara

19 Kasım 2023 Pazar

Geldim işte....

 Sana geldim

Uzun, çok uzun yoldan gelmiş de, tekrar geri dönmek ister gibi.


Bir çiçekli bahar havasında yürümeye başlamışken, sağnağa tutulmuş gibi.


Sana geldim, bir tek sana. Bırakıp da herşeyi ve herkesi bir yana. Silbaştan sayarmışcasına yılları. Duru ve durgun sular gibi. Telâşsız , yalansız,  kavgasız ve çıkarsız.


Sana geldim, "her kış bir gün bite r, bahara çiçek açar ağaçlar, her akşamdan sonra sabah, her karanlıkta bir ışık, var." der gibi yalın. Ayaklar çıplak, üst baş ve ruh darmadağın.


Sana geldim. Yeni doğmuş bir bebekçesine pişman, ilk nefes kadar masum, ilk gözyaşı gibi sözsüz, çığlık çığlığa, sessiz. Bir tek sana.  Mahçup ve perişân bir kalple, avuçlarım gökyüzünde. Sendeyim, seninleyim. 


  "Sana" geldim, yalnızca ve artık.  Kapındayım, hemen önünde,  zile uzanmış gibi  titrek ellerimle, kollarım açık.


Açar mısın ...?


..................................................................


                                                            ferkul


                                           17 ağustos 2023

                                                   21.41

Hiç yorum yok: