Bu Blogda Ara

19 Kasım 2023 Pazar

Uyansana...

 Size umuttan söz ediyorum.


"Zemheri ayazında üşüyen ellerinize, parmak uçlarınıza bahar çiçekleri dolacak" ,

                                 diyorum.

 "Bugünden sonra yarın, her şey çok güzel olacak,  güzel günler yakındır.  Bekle ve sabret !..   Yarın elbet,  bizimdir," 

                                    diyorum


Size , yalansız güneşlerden, kaymayan yıldızlardan, durdurulmuş zamandan, akıp giden coşkun sudan , "şarkılar" sunuyorum.


Neş'enin membaından, mutluluğun sevincinden,  ötelenmiş ve eprimiş duygulardan, eskimeyen , yıpratmayan sayfalar açmaktan, küfürsüz, çıkarsız ilişkilerden, sevgilerin gerçekliğinden, leyleğin dam üstüne konuşundan, yaralanmayan kuştan, yarışta tavşanı geçen kaplumbağadan, kinden ve nefretten arınmış tevekkülden, tükenmeyen sevdâlardan, tüten bacalardan, huzur kokan dillerden, sevgilerin gerçekliğinden söz ederek, 

                               gülümsüyorum.


Ne çok yalan,  söylüyorum. 

         Ne çok düş, görüyorum.


Niçin hiç,  uyanmıyorum?


...........................................................................


                                                              ferkul 


28 ocak 2023

14.00I

Hiç yorum yok: