Bu Blogda Ara

19 Kasım 2023 Pazar

Sükût-u hayat

 Artık uzun uzun yazmaya mecâlim yok

Ne diyorlarsa 'tamam'' diyorum

Güneş doğuyor ama uzanmaya eli yok

Yalnızca Yaradana  "El aman !" diyorum


Zûlmün ve fesadın karşısında duvarım yok

Susuyorum konuşmaya hacet yok

Dilime kilit vurdum, yüreğe yemin

Námerde söz söylemeye takâtim yok


Sevgilerin kadrî yok, sevmelerin kıymeti

Dünyanın ucu yok bucağı, yok

Dünü sildim, bugünü geçtim, átîyi yaşıyorum 

Hayatın ve yaşamanın   neş'esi  yok. 


Geçtim álem-i zehrin gecesinden,gündüzünden

Mevsim sonbaharsa çiçek açmanın hükmü yok

Ümmidi duvara astım, düşleri sona

 Gelmeyecek baharları beklemenin anlamı yok


Sıratta mahzun kaldım, árafta rehin

Gurbette sürgünüm  sılada cenin

Yalnız  'O'na teslimim,  yalnız 'O" tesellim

Ne kadar yaşadım, ne kadar öldüm, bilemiyorum.


..........................................................................


                                                               ferkul  


                                                      18 mart 2023

                                                         16.08

Hiç yorum yok: