Bu Blogda Ara

19 Kasım 2023 Pazar

Şiir olmak

 Issız,  uçsuz bucaksız  bir dağ yamacında yüzyıllardır yıkılmayan, kuru, meyvesiz bir badem dalında açan beyaz , bembeyaz  bir çiçek, olmak, istiyorum.


Açıp da kanatlarımı göğe,  sarıldığım kuru dala, yerdeki papatyaya , 


   " gece geçti   artık, sabah, 

     kış   bitti şimdi ,  bahar",   

              diye diye haykırmak,  istiyorum.


  Susuyorum. Susuyorum.


Artık hüzünlü  şiirler yazmak değil, mutlu bir    

                şiir olmak, istiyorum.


............................................................


                                               ferkul 

                                              

                                        23 şubat 2023

                                                 11.16

Hiç yorum yok: