Bu Blogda Ara

19 Kasım 2023 Pazar

Koca yürek duası

 Allahım, beni sana ve iyi kullarına sevdir

Seni ve herkesi sevmek için bana, kocaman bir yürek ver.


Ver ki, herşeyi ve herkesi hem sevip hem affedebileyim, kucaklayayım olanı da, olmayanı, oldurmadığını da.


 Beni senden uzaklaştırma, sana yaklaştır, kör karanlıklara salma. Kötüyü düşünmekten, buğz'dan, kinden ve nefretten, iyiyi düşünemeyenden, güzeli  yapamayandan uzaklaştır. Elimi, yüzümü, bedenimi ve ruhumu, dünya ve ahiretimi temizle.


İyiden ve güzelden, sağlıktan ve sıhhâtten, sevgiden yana ne varsa, yüreğime, dünyama ve ahiretime doldur. 


Sevdiklerime de, sevmeyip de kızdıklarıma da, bana kötülük düşünene de , yapana da, yaptırana da, bana da, pişmanlık ver,  merhâmetin ve rahmetinden, anne şefkâtinden  daha büyük olan sevginden ve afvından,  bize de ver.  Bizleri ve yüreğimizi sana, döndür.


Bizi bize bırakma, 

Bizi kendimize salma. 


Kör kuyulardan çıkar, coşkun berrak sular gibi, temizle, arındır.


Bizi sensiz, kimsesiz bırakma.


....................................................................


                                                        ferkul 

                                                      12 mayıs 2023

                                                        12.05

Hiç yorum yok: