Bu Blogda Ara

19 Kasım 2023 Pazar

Yazmak

 Kendime YAZILAR,  yazıyorum

         Kitaplar dolusu, kusuyorum

Kendim yazıp,  kendim okuyorum.


   Ne kitap oluyor, ne kağıt   olsa, okunuyor... 

Hadi, olsun bari bir kağıt kokusu dolsun diyorsun, satır aralarına;  " hüzünden neş'e doğsun, akşamlarım sabah olsun. Yarın, artık, bugün olsun!.." ,  istiyorsun , istiyorsun,  insansın. 


  Onca yayınevi, arayış, bulamayış, hepsinde para, pul,  bulsan da kaybolmuşluk hissi, kalemin peşini bırakmıyor  Pes edesin geliyor , kelâmı kırasın, karalayasın onca yaşanmışlığı, yazmışlığı, kusasın. 😓


E ama,  yazmasan da olmuyor.  Durulmuyor su dediğin, sen set çeksen de, taşıyor,  öylece akmak , istiyor.🗣


       Boşa giden bir sürü emek. Çaba, zaman.  

  Yerine ve insana ulaşmayan bir ufuk çizgisi. 

                                                Gittikçe daralıyor. 

     

     

Ama yazmak  bana iyi, geliyor...🕳

Hiç yorum yok: