Bu Blogda Ara

19 Kasım 2023 Pazar

Yan bakışın da bir ters dönüşü, vardır

 Ben kimseye bana yan baktın demem, yan bakışın da bir ters dönüşü,  vardır.

Yoluma taş koyduğundan, düştüğümü sanma, taşın da varlığının bir sebebi,  vardır.


Üzdün, yıktın, parçaladın demem. Her parçanın bir bütünü, her gözyaşının bir incisi vardır. Yağmurdan sonra dirilir toprak, fırtınadan sonra çıkar gökkuşağı. Umutsuzluktan doğan bir mutluluk,  mutlaka vardır.


Sesi söze dökmenin ne anlamı var.  Kalabalığın içinde kabalık vardır. Dur ve bekle;  "Sen söylemesen de sözlerin en iyisini söyleyen , dağı taşa çeviren,  vardır."


Üşüdüm demem. Önce üşütüp sonra güneşi ateşe çeviren,  vardır. Korktum demem, sığınacak,  kolsuz bacaksız sarıp sarmalayan bir,  " Rahman" vardır.


İntikam nedir, bilmem. İndirdikten sonra çıkaran Rabbîm,  vardır. Sitemim, arzım, duam, şikâyetim, sızlanışım, rızam yalnız 'O'na. Yalnız O'ndan gelene teslîmiyetim vardır.


Susuyorum diye dilim làl sanma, 

lâl 'i gülzâr eden bir sabır,  vardır. Sabırdan sonrası tahammül, sınırını belirleyen, set çekip duvar koyan, sonra hepsini birden  yere göğe saçan vardır.


Yaşadığımı kötülemem, hayrı hasenâtı içinde elbette bir nîmet,  vardır.  Sevdim, de ne oldu demem. Sevgiyi göze ve gönüle koyanın,  bir bildiği vardır.


Mercana inci demem, inciyi mercandan çıkaran vardır.


Ne söylerim ne dinlerim, ne beklerim, ne dilerim. Söylemesem de işiten, duymasam da duyduran, ruhu inşirâhla süsleyen bir, "Rabbim" vardır.


                               ..........................


                                                              ferkul

Hiç yorum yok: